Dominika Rák

Dorine

Hogyan viselj kezeslábast?

_mg_2902.jpg

_mg_2848.jpg

_mg_2778.jpg

_mg_2740.jpg

_mg_2750.jpg

_mg_2873.jpg

_mg_2888.jpg

_mg_2926.jpg

_mg_2932.jpg

_mg_2933.jpg

_mg_2941.jpg

Coat/Kabát INQ  Jumpsuit/Kezeslábas INQ Necklace/Nyaklánc INQ
Higheels/Magassarkú Háda Bag/Táska H&M
Fotók: Béky-Halász Zoltán
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem a laza, kényelmes darabokat, amik nem utolsó sorban még stílusosak is. Mint például ez az oversize "kezeslábas". Ebben a bejegyzésben azt szeretném megmutatni nektek, hogy hogyan lehetünk nőiesek, egy "bővebb" ruhadarabban is.
3 színt választottam; a szürkét, a feketét és a nude színt. Természetesen az alap szín  a szürke volt, de valahogy annyira megtetszett ez a nude-os természetesség, hogy végül ezzel egészítettem ki az outfitet. Szerintem nagyon jó párosítás ez a két szín. Mindenképpen egy magassarkút szerettem volna felvenni, hiszen ezzel még jobban nyújthatjuk a lábainkat. És persze, hogy ne csak egy egyszerű magassarkú legyen, egy átlátszó sarkú, körben hologramos csíkkal futtatott, fekete magassarkú cipőt  húztam. Szerintem sokat dob az öltözéken ha a részletekbe elrejtünk valami ütőset, legyen az egy átlátszó sarok vagy egy éppen egy pom-pom a táskán. Ha már a táskáknál tartunk.. A még mindig kedvenc, hüllő mintás kézitáskámat választottam. Mindenhez olyan jól megy!
És minden belefér.. :)
A szürke kezeslábast egy csipkés body-val tettem trendibbé. Mostanában nagyon menő lett a melltartó villantás, ami nekem személy szerint nagyon tetszik - persze csak bizonyos keretek  között.
Kiegészítőnek egy nagyon különleges darabot választottam; egy óriási gémkapcsot arany színben, méghozzá nyaklánc formájában. Ötletes és jó kiegészítője lehet a mindennapoknak. :)

 

Végül feltettem még egy zöld kalapot is a fejemre,  ilyen tavaszias időben nagyon jó hasznát vehetjük.
Színben kicsit eltértem a tervezettektől, de még így sem törtem meg a harmóniát.

A különlegesség ezekben a ruhadarabokban az, hogy a kabát, a kezeslábas, és a nyaklánc is magyar tervező által megálmodott darab. Méghozzá az INQ-é. Az Eva's Room-ban vásárolhatjátok meg ezeket a különlegességeket , ha esetleg megtetszett valamelyik. :)

 


Most egy kicsit művészibbre vettük a figurát, és kicsit elvontabb képeket is készítettünk Zolival.
Nekem nagyon tetszenek, ti mit gondoltok? :)

alairas_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dominikarak.blog.hu/api/trackback/id/tr8013789560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rólam

Rák Dominika vagyok, a Dorine bloggere. Jelenleg Budapesten tanulok divat és stílustervezőnek. 2014 óta vezetem a blogot, először a nővéremmel közösen, majd közel két éve egyedül. Igyszekszem egy különleges szemüvegen keresztül megismertetni követőimet saját stílusommal, melyben a street style hangulata keveredik a divatfotózások hangulatával. Szeretem a basic outfiteket, különleges kiegészítőkkel, és helyszínekkel egyedivé varázsolni.

süti beállítások módosítása